Gå til innhold

Bil blir tauet, løsninger? hjelp!

Ranger emnet


leifi190

Anbefalte innlegg

Hei, "solgte" en bil for rundt 3 måneder siden, rød mercedes 190, og leverte salgsmeldingen til den nye eieren så han kunne signere, men fikk aldri den meldingen tilbake, og hver gang jeg prøver å kontakte han tar han ikke mobilen, traff på han for litt siden, men da sa han at han hadde mistet kontrakten, han har heller ikke betalt.

 

Så idag kom det en melding om at bilen skal bli tauet viss den ikke blir flyttet, eieren krasjet bilen første uken, og siden har den stått på en parkeringsplass.

 

Lurer på hva det koster å få den tauet, eller muligens en annen løsning på problemet, hvis noen vil ha bilen gratis kan de gjerne få an viss de har en måte å flytte den på, eneste den trenger er et nytt hjul og et prøveskilt! vinduene er knust, mens eller skal den være fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, "solgte" en bil for rundt 3 måneder siden, rød mercedes 190, og leverte salgsmeldingen til den nye eieren så han kunne signere, men fikk aldri den meldingen tilbake, og hver gang jeg prøver å kontakte han tar han ikke mobilen, traff på han for litt siden, men da sa han at han hadde mistet kontrakten, han har heller ikke betalt.

 

Så idag kom det en melding om at bilen skal bli tauet viss den ikke blir flyttet, eieren krasjet bilen første uken, og siden har den stått på en parkeringsplass.

 

Lurer på hva det koster å få den tauet, eller muligens en annen løsning på problemet, hvis noen vil ha bilen gratis kan de gjerne få an viss de har en måte å flytte den på, eneste den trenger er et nytt hjul og et prøveskilt! vinduene er knust, mens eller skal den være fin.

 

Uff, hva fikk deg til å gi fra deg bilen uten penger og ferdig omreg? Du har forresten loven på din side, hvis han har underskrevet salgskontrakt. Det koster 1000-1500kr å taue den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilen for et halvt år siden for 2100 for å pusse den opp å gjøre den klar for veien, fikk den helt klar bortsett fra håndbrekket, så klarte en kompis å kræsje den, etter noen uker hadde jeg klart å få den veidyktig igjen.

Men så en uke etter det, ble det inbrudd i bilen, som resulterte i to fucka dører, eksos anlegg ( :wonder: ) og stereoanlegg vekke. etter det var jeg så lei, at jeg bestemte meg bare for å bli kvitt med bilen. det var grunnen til at den ble solgt litt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår