Lilos Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg er ganske Ny innen bil regler etc. å vil gjerne ha litt hjelp!:) Jeg har lyst å kjøpe disse: http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=47_255_416&products_id=3119 Disse passer til min Toyota Corolla E09! men nå lurer jeg litt. er det liksom bare å få en kompis til å sette på dem, så er det greit? eller må jeg ta den inn på en ny eu kontrol på 500 spenn for å få det godkjent. vil gjerne ha litt god info på dette. Jeg lurer egentlig generelt på dette, når det kommer til Fangere, felger, lys etc, som er tilpasset til min bil da. jeg er kjempe usikker, så tørr ikke style bilen. skal ha den på EU kontrol, men vis det ikke er lov, så er det bare penger ut av vinduet!:) Takk. M.v.h. Lilos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 du må inn på 4-hjulskontroll, få justert de, og dokumentert, så dra ned til biltilsynet for å la de sjekke, også skrive inn i vognkort. koster ca 1400 for 4-hjulskontroll.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilos Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Tusen takk, fint om flere kommer med innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg