nm991 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hei! Jeg var og fyllte bensin i sta. Som dere sikkert vet er det en knapp i midtkonsollen man trykker på for å åpne bensinlokket. den funker fint, men problemet kommer når jeg skal lukke det, da blir det liksom ikke holdt fast, så nå står det halvåpent. Noen som har noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Vaier som har hengt seg? Altså at den ikke går tilbake igjen. Vet ikke hvordan det er på Golf for å komme til vaieren, men kan være lurt å sjekke at vaieren ikke har flisa seg evnt smøre opp å se. Edit, ser at du har en knapp ja. Da er det ikke vaier. Prøvd å smøre opp hengslene til lokket? Er det sånn at lokket går helt igjen, men holdes ikke der og går opp når du kjører? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 (endret) Har ikke testa å smøre nei, men det skjedde etter at jeg vasket bilen min i går, kanskje noe har fryst? Det sitter hvertfall en torx skrue der, men har ikke torx-trekker her nå, får ikke sjekka den :/ Edit: WD-40 og varmluftspistol gjorde susen :) Endret Januar 24, 2010 av nm991 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg