Jens1990 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hei! Jeg kjører en Mondeo 97 mod stv. For en tid siden bestilte jeg nye plasmaskiver (speedometer, turtallmåler etc.), og for å få installert dette må jeg først av med rattet også ut med instrumentpanelet. Men, her støtte jeg på et problem. På baksiden av rattet var den noen skruver som var ukjent for meg. Fant ingen nøkkel, eller noe som passet inn til det mønsteret som var i skruven. Så mitt spørsmål er: Hvordan skal jeg ta av selve "tuten", altså der airbag'en holder til. Må man ha et spesialverktøy for å skruve løs de 4 skruvene, eller er det bare å presse ut "tuten" eller den delen som holder på airbag'en? Her er også to bilder av problemet: Siter Ford Mondeo stv -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens1990 Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Siter Ford Mondeo stv -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens1990 Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Ble noe tull istad Her er bildene: Siter Ford Mondeo stv -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg