orios Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Som topic sier så kommer det vond lukt fra varmeapparatet i min 2000 modell vito. Tror det er eksos. Hva kan dette komme av? Noen som har vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Er det diesel? Mange dieselbiler har ekstravarmer, den har ofte eksosutløpet ved et av forhjulene, og dette kan gi eksoslukt.Slik er det på caddyen min blant annet... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 jepp det er diesel. Det lukter ikke når jeg slår av varmeapparatet. Hva gjorde du for å bli kvitt problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Jeg har aldri gjort noe med det. Nå er det ikke så ille på min da, mulig det er verre på din... Er det bare når du står på tomgang, eller er det hele tida? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 hele tiden så lenge vifta står på. Det er såpass at det er irriterer meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørnTore Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Prøv å sjekke kupefilteret som skal rense luft fra utsiden. Det kan være lenge siden det er byttet eller det kan være tatt bort. Det ligger under midtkonsollen, og er litt vrient å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litjaas Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 det er et lite hull på varmeapperat radiatoren din!bytt den så ordner alt seg!har selv hatt det problemet, å det er nå fixet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg