bobbo15 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 hei skal kjøpe hovedenhet med skjerm tenkte lit på denne. er den bra??? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4158&katid=172&mid=m436&id=&vn=736 noe muligheter for å koble på usb eller hardisk på denne??? erfaringer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Ikke harddisk eller USB, men du kan kople inn en mp3-spiller om ønskelig. Ikke at jeg ser poenget, da du får plass til 800+ mp3-filer på EN(!) DVD-R... :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 kjøpt den. men lurer på en ting til. skjermen må jo kobles til park. altså håndbrekk. men kan jeg koble sik at den ikke trenger å stå på håndbrekket. koble til + eller - strøm. brøvde + men filmen kom ikke opp . er kabelen - eller jord??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 kjøpt den. men lurer på en ting til. skjermen må jo kobles til park. altså håndbrekk. men kan jeg koble sik at den ikke trenger å stå på håndbrekket. koble til + eller - strøm. brøvde + men filmen kom ikke opp . er kabelen - eller jord??? Er vanligvis jord den blir kobla til. Du får håpe at spilleren ikkje er øydelagt etter at du kobla ledningen til 12v. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg