caddy maxi Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Hei...er ny her på forumet,så dere får sikkert mange spørsmål ang caddy,jeg har kjøpt en helt ny caddy maxi 2.o tdi,og ønsker og få den ned på bakken,men ser ikke hvordan det gjøres bak,her har jeg en bladfjør av meget kraftig dim....er det noen her inne som vet????jeg har hatt caddy siden 2006,men ikke maxi....liker denne MYE bedre en den gamle da den var litt stupete og kjør,denne er lengre mellom akslingene så comforen er bedre,har 140hk og 6 trinn på kassa:m'm: hvit av farge,med hvit speil og fangere(touran)blir og 18" felger til sommeren,øyelokk,soiler foran og grill uten emblem,vindavisere,den skal ikke bli rånete men stilig satser vi på.....:m'm:har noen peiling ang den senking bak takker jeg for ALLE svar.....regner med at jeg blir like aktiv her som i Mustangforumet,for min andre bil er en 1968 HT Mustang:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Selv om det er en Maxi så er det vel samme understellet som en vanlig caddy. Du får et sett fra TA Technix som har justerbart foran og justeringsklosser bak m/dempere til en fornuftig pris. Om du er intressert i det, så sender du meg en PM. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caddy maxi Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 ja er interesert i et sånnt,hva er en fornuftig pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 holder med å senke foran som jeg har gjort, hahahaha.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caddy maxi Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 holder med å senke foran som jeg har gjort, hahahaha.. nja.....ikke enig i det,vil ha det ned bak og,blir litt for gammel jeg for slikt stuk....kremt kretm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 hakke hatt tid enda til å senke bak enda, hehe.. er rimelig enig i det stuket han har nå.. men er sikkert en sikker vinner i mjøstraktene, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg