stina2002 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Stemmer det, har sett nyere varebiler på veien... Siter 2009 VW Touran, 2,0TDI, 170HK, Sort Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Joda, takker Kjetil, felgene du ser, er vinterfelgene. Gleder meg til sommerfelgene kommer på, og til jeg IGJEN får shinet den opp til slik den ser ut på bildene. For slik ser den ikke ut nå :shake Og for en DRØM å kjøre... Anbefales på det sterkeste.... Kjempeartig med helt ny bil.. en følelse jeg ikke har hatt enda, men neste år blir det antageligvis en ny audi eller vw. Og med ny bil så kan en følge opp og holde bilen 100%.. Brukt bil så får en skavanker her og der som gjør hvertfall meg helt tullete.. For jeg er litt for nøye.. :) Husk å legg ut bilder til sommeren.. Så vi får se bilen med sommersko på.. mvh kjetil :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stina2002 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 skal følge opp Kjetil, både med bilder og sommersko :hellothere: Siter 2009 VW Touran, 2,0TDI, 170HK, Sort Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg