da9el Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 ser dette er tatt opp flere ganger uten noe mye respons. hvor kan jeg få kjøpt et bra ratt og pedalsett til xbox360 med girspake. har lett mye på nett men finner kun til pc og ps2/3 har noen noe gode tips og linker til norske sider så blir jeg kjempeglad:) på forhånd takk Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?language=en Løp å kjøp.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 går det ikke ann og få tak i det orginale MS rattet lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 haha. for et håpløst forum. er det ikke folk her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 nei, tror ikke det. kjøp fanatec sitt som er linket her. selv har jeg det og det er en drøm Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 nei, tror ikke det. kjøp fanatec sitt som er linket her. selv har jeg det og det er en drøm Hvordan er det ift Logitech sine ratt? Jeg har GtForce og G25 ratt.. Så det å handle inn et ratt til er lite aktuelt.. Da bør det være bra. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Det rattet er bare best, med clutch og pakke med to girspaker. Danker ut Loghitec(?) sine lett! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra-Cossie Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Logitech sine ratt fungerer ikke på Xbox eller xbox 360 pga to forskjellige usb enheter. Den ene bruker Xid og den andre Hid. Spør ikke meg hva det betyr! leste det bare på logitech sin hjemmeside. Og så en kommentar til Bekklund; G25 ifra logitech har kløtsj, f1 giring, sekvensiell og vanlig manuell giring. Har fanatec det? går egentlig ikke ann å sammenligne disse to rattene når du tenker på bruken av dem på xbox når det ene produktet ikke fungerer på Xbox. Siter ~ Sierra-Cossie ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg har ett som jeg må selge (det nyeste orginale trådløse med vibrasjon fra microsoft), jeg har ikke plass til det og det blir ikke brukt :( Også trenger du ett bord som er i grei høyde, noe jeg heller ikke har. 800kr? Så godt som ubrukt. Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Har et problem med Fanatec rattet mitt, eller pedalene tror jeg det er noe galt med. Når jeg står på start i Forza 3 og slipper clutch og gir full gass, står bremsa på. Er det noen er som vet hva jeg må gjøre? -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Det skjer i Midnight Club Los Angeles også! -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg