Drafter Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Hei Ønsker å kjøpe en Ford Sierra (Sedan)! Bilen bør ikke ha altfor høy km.stand. Og den må være mest mulig feilfri;-) Priser opp til 55k,- Ta kontakt på mail! mriise@live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 har en sierra med en liten mangellapp som meste av feil er utberedet på. 2.0i doch 89 mod sedan. Det som jeg vet gjennstår er og skaffe papirer på senkesett og justere lysene. Avskiltet rett før nyttår så er ikke noe skyldige avgifter på den. Lite rust. noen små overflateflekker noen få steder. Bilen har rullet ca 170tusen. Står også effektanlegg på. Selges får 10000kr. Om den skal vere av interesse da kan jeg sende bilder på mail eller noe slikt. Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utstrand Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 hei har en sierra godkjent for 2 uker siden, 0 feil på EU, men har kjørt 38, har vært en politibil så den har stått i garasje, så den er rustfri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecosse Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Har en sierra jeg også :P sierra sedan is-turbo motoren er bygt for 300hk pm meg vis interesse så får du en komplett info om bilen.. sender også bilder av bilen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg