OddiS Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Jeg har en Pineer cd-spiller (husker ikke mod akkurat nå). Den har mulighet for linje-in, men jeg trenger en omformer/ line-in plugg, til denne spilleren. Veit noen hvor mye dette koster, og hvor jeg kan få tak i dette? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Jeg regner med at du har en nyere pioneer spiller, som har såkalt IP-bus. Bilstereo sjappene som fører pioneer, har IP-bus til salgs, som den omformeren du heter trenger. Den koster rundt 400 kr.. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Den samme inngangen som CD/MD veksleren er koplet inn til spilleren på. Er det forresten noen av dere som har erfaring med iPod koplet til en Pioneer-spiller? Må jo være genialt om man fikk det til og bare monterte en permanent docking-station til iPoden slik at man bare tar den med seg sammen med fronten til spilleren når man låser for kvelden.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by ClusterOne Den samme inngangen som CD/MD veksleren er koplet inn til spilleren på. Er det forresten noen av dere som har erfaring med iPod koplet til en Pioneer-spiller? Må jo være genialt om man fikk det til og bare monterte en permanent docking-station til iPoden slik at man bare tar den med seg sammen med fronten til spilleren når man låser for kvelden.. Det finnes nok, i Tyskland ble noen utgaver av VW Bora levert med iPod m/docking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by spazz Jeg regner med at du har en nyere pioneer spiller, som har såkalt IP-bus. Bilstereo sjappene som fører pioneer, har IP-bus til salgs, som den omformeren du heter trenger. Den koster rundt 400 kr.. De finnes to forskjellige utgaver....den enkleste som heter IP-RCA til 390,- om du kun trenger en aux inngang eller CDRB20 som koster 690,- om du skal ha flere kilder påkoblet...fks. aux inngang OG skifter samtidig :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hm, og fikk seff den med 2 inganger på.....arg, jaja. nå vet eg det... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg