Oleee Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by ClusterOne Er det 2 x 2.5" enderør? Det er 2 x 76mm'n fra Autospar, så jeg veit ikke om det er 2,5" jeg? Hmmm...:rolleyes: Du sier kanskje noe der, at mye av lyden dempes av orginalanlegget fra før...:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Det blir 3" Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Såpass ja...:) Men til deg Golf 3 GTD Special, så veit jeg ikke om det er noe særlig vits å legge ut et filmklipp, siden det ekke store lyden ved kjøring eller pådrag, siden som ClusterOne sier her, at (det orginale) eksosanlegget demper mye av lyden... Men kan godt legge ut et hvis folk ønsker det...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jo legg ut så folket får høre! :) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Sikkert lyd bak bilen.. Du får aldri bra lyd av å bare kjøpe bakpotte.. kjøp fra akt og bak.. broooooom. og ta bort kat'en.. BRARAAAAAAUUUM Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Du sier noe der rairai! :) Skal tenke på det jeg...hehe.. Angående lydklipp for interisserte, så kommer det om ikke så altfor lenge...:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg