tarild Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hadde tenkt å feste en GTI/VR6 antenne på taket mitt, men da kommer jeg til det problemet at jeg må borre hull i taket. Noen som har målet på hvor langt bak på taket antenna sitter. Noe annet jeg bør ta hensyn til når jeg skal borre? tette med silikon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hvorfor kaller du det GTI/VR6 antenne..... heter vel 16v antenne Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by tarild Hadde tenkt å feste en GTI/VR6 antenne på taket mitt, men da kommer jeg til det problemet at jeg må borre hull i taket. Noen som har målet på hvor langt bak på taket antenna sitter. Noe annet jeg bør ta hensyn til når jeg skal borre? tette med silikon? midt på taket.. da har du noe ingen andre har..:o er vel gummitetning på antenna? husk å ha på litt lakk på det bare metallet hvis ikke så kan det ruste .. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Corfic Hvorfor kaller du det GTI/VR6 antenne..... heter vel 16v antenne Hvorfor heter det 16v antenne når jeg har det på min 8v? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hehe... har ikke noe med motor greiene og gjøre.... vet ikke hvorfor det heter 16 v antenne men alle sånne antenner heter det.... noen som vet hvorfor Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Corfic hehe... har ikke noe med motor greiene og gjøre.... vet ikke hvorfor det heter 16 v antenne men alle sånne antenner heter det.... noen som vet hvorfor kan det komme av at golf 2 16v hadde den antenna...derfor 16v antenne.... ? dag a Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 tviler på det... siden det er mange andre bil merker som også bruker 16v antenner Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Da er antenna på plass, satser på at gummipakningen holder hullet tett. Tok antenna 10cm inn på taket og da gikk den akkurat klar bakluka når den er i åpen tilstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Ble bra det da..... nå er det bare og kjøpe seg en litt kortere antenne Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Jepp det er det, målte den til godt over 30cm og det er temmlig overkill. 15-20cm høres mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 tror den er 12cm den jeg har på nå... blir bra det Noen andre planer får bilen eller....? gjort noe foreløpig Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hvor fikk du i den korte antenna da? Ikke så mye som er gjort hittil. Fjerna luftfilterboksen og satt på dragon-air konfilter og skifta bakpotta til ei dtm potte. Neste blir vel å fjerne katalysator og midtre potte og kjøre rakrør til bakpotta. Gjort noe med din dua? Planer videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Så veldig bra ut dette Tarild! :) Er det nok plass, hvis du bestemmer deg for å kjøpe en spoiler? :rolleyes: Hehe.. Corfic: Har du bilder av antenna di? Vurderer selv å bytte :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Oleee: har ikke noe bilde av den nå, men det er sånn vanlig krom og svart man får kjøpt på bilxtra tarild: Bilen er senka, 17" felger, bytta alle lyktene, ny potte, luftfilter Har vel planer om ny front fanger... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Oleee: Har ikke store planer om spoiler, men om det en vakker dag blir så håper jeg det er plass :) Corfic: Glemte å si at jeg har senka min og, 40 mm og 17" sommer hjul. Fanger har du planer om da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg