Retteåsen Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Det skal vel ikke overskride et visst DB. Katten ble påbudt i 87 mener jeg å huske :S? Har du eldre bil enn det, kast den! Bra porsjekt, gleder meg til å få et sted å drive :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 oki takk :) i dag har jeg kappet av ene lydemperen så ska ha 3" istan for mn vart ikke så mye mere lyd så i mårgen blir det av me andre lydemperen og katten :) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 håper å tatt noen bilder imårgå :) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 noen som veit ka det kan vere når det er noen knirking bak høre uts som støtemperen men er no helt nye så Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 jaja :) har fått jort litt siden sist da:) har fått på nye baklys og blinklys og vart ny subb:) Pioneer 3500w som spille bra:) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Bra stå på få på mer bilder :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 jepp kommer snart men er så mye snø her at blir vanskeli å finne en bra plass men ska prøve imorgen:) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg