crazyclomp Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Stereoen klikket idag :s Den vil ikke av eller på med mindre jeg putter i en cd, så spiller den cden, men jeg får ikke gjøre noe som helst annet enn å skru opp og ned lyden. Får ikke slå den av med mindre jeg tar ut cden. Blir gal. Er en Pioneer DEH-p6700mp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ta av fronten. Under der er det antagligt ein reset knapp. virker ikkje det, so kobler du vekk strømmen til spilleren. Virker ikkje det, so renser du tilkoblingspunktene imellom front og spiller. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Prøvde dette nå idag, men ingenting forandret seg.. Ingen som har hatt samme problem? Kan det hende det er en form for tastelås som har slått seg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiurquattro Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Sjekket at alle ledninger og koblinger på baksiden er skikkelig i. Kan kanskje være dårlig kontakt i nåkke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvaordan kan det ha noe å si på frontpanelet? Men jeg har sjekekt de bak der, og de sitter som de skal. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Ingen som vet noe? =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg