nero1978 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hei, Går det ann å endre på FIS? Jeg ser i nyere modeller av Audi, så er det digitalt speedometer. Har veldig lyst på dette selv i min Audi A3 2006modell. Kan jeg også forresten endre på oppsettet? Bytte ut radio displayet øverst med noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hei. Tror ikke det er en enkel jobb hvis ingen her har klart å kæcke seg inn på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nero1978 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hva med vacomm? Går det ikke ann å gjøre litt magi med en slik?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg tror neppe VAG-COM/VAS lar deg endre fra analoge instrumenter til heldigitale (LCD?). Men, du nevner noe om FIS, og få ytterligere muligheter her enn bare radio. Jeg vet it-mannen på VACN-forumet ettermonterte en FIS-modul som ga masse ekstra funksjonalitet ift hva som var originalt på hans gule ABT S4 2.7T. Husker dog ikke om det var en CAN-BUS bil (2000+) eller ikke. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg