beemern Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Er det noen som gidder å modde litt for meg.. Skal lakkere min kawasaki Z1000 om en mnd eller 2, så trenger litt veiledning av en mod eller 2.. Har en del bilder av syklen, så bare spør om dere vill ha noen andre bilder . 1.Det som er planen er å lakkere den svart matt. Tank, tail, front kåpe, den over bakhjulet 2. Lakkere felger, silkmatt svart. 3. Dette skal være i carbon. Forskjerm, radiator deksel, De 2 dekslene under setet i sølv og grå. Har flere detaljer, men er vel ingen som gidder å begynne på denne, så da venter jeg med resten. Kommer flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 91 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 ble ikke så veldig bra, fikk ikke med alle detaljene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg