Ayapuri Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 ok..har hatt noen hjulbuelister liggende lenge nok nå..og siden jeg ikke er den mest drevne på sånt så spør jeg dere.. Hvordan monterer jeg de på? noen med en real forklaring?..vet at det er gjort klart med skruehull i skjermene osv..men hvordan blir det å montere på hjulbuelister til Golf 86 mod med 90-fangere? ser det teit ut? eller må jeg ha de hjulbuelistene som kom i 87-88 ellerno for at det skal bli "penere"..? noen med et par easyway festing av hjulbuelister? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 eg ville brukt popnagler, enten av metal eller av plast :) veit ikke hvordan de gamle listene passer med 90 fangeren, men det er slik du finner ut når du prøver :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Det som er dumt med å bruke 86-lister med 90-fangere er at de ikke er like dype foran som fangeren, så man får et 5-7cm sprang mellom fanger og lister. Men på den annen side er sidelista på skjermen (som fortsetter over dørene) støpt som en del av 90-bredderen....vet ikke hvordan det blir å skjære denne av og pusse til... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg