Gå til innhold

Autotech AS

Ranger emnet


mariuss500

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter å ser på brukte biler (førstegang) og da kom jeg over en meget pen Audi, den annonseres av en forhandler som heter Autotech AS som ligger på Lierskog.

er det noen som har erfaringer/hørt noe om dette firmaet?

 

De reklamerer også med graanti mot tilleg i prisen.

 

Har noen erfaringer med disse? Bra og dårlige..

 

Mvh. Marius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte en BMW 320 E46 der for noen mnd siden. Han er kjempefornøyd med kjøpet, og sa at selgeren var en kongefyr ;) Han fikk 3 mnd garanti på kjøpet som han brukte da termostaten gikk. Han fikk et lokalt verksted til å se på bilen, og sendte bare regningen til Autotech. Null stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jeg har selv vært i kontakt med Autotech for kjøp av nyere audi. Jeg sitter igjen med heller dårlige erfaringer. Oppfattet selgeren som mindre blid etter at jeg prutet ned prisen på bilen. da vi kom til enighet og nærmet oss handel viste det seg at orginal-anlegget var plukket ut av bilen - selv om det var avbildet på finn.no. istedenfor å gi avslag i pris eller beklage seg, kalte han hendelsen en "Følgefeil" fordi de hadde puttet det inn i en annen bil som manglet anlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har også en dårlig erfaring med dette firmaet, etter å ha funnet en fin bil jeg skulle ha som de hadde så ringte jeg til Han selgern for å spørre om noe spørsmål om bilen og motor stand ble selgern så ufyselig og så uhøflig at jeg mista lysten på bilen og bare slang på røret!

 

Verre service skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår