|Anders| Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Heisann! Jeg lurer på om noen av dere her inne har noen anbefalinger når det gjelder valg av forsterker til å dra Pioneer's 1400w elementer. har 2 stk og det blir da 800w RMS. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 kommer seg anpå hva du skal bruke dem til det, men ettersom du har postet det i dbdrag delen vil jeg si at big is better. ligger et par heftig store amper på bilstereoforumet.no atomic, b2, SPL dynamics er noen av merkene jeg vil anbefale. Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Kjøp deg en MTX Thunder X1000D, skal kunne dra de mer enn optimalt. Om du kobler de i 2Ohm altså. Denne forsterkeren er blandt annet å finne på Torshov, om det ikke er Torshov i nærheten der du bor, så kan jeg prøve å finne noe annet i en nettbutikk(brs, elutstyr, xtremecar osv..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg