rs_cr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Edit: Hmmm... funker ikke IMG funksjonen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by boramannen Edit: Hmmm... funker ikke IMG funksjonen her? Likte bedre baken, fronten var det så som så med. Jævli nice de nye A3ene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Synes den faktisk ikke trenger å mye styling. Hjul og senk holder for den. Dritlekker. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Mr.Stream Synes den faktisk ikke trenger å mye styling. Hjul og senk holder for den. Dritlekker. joa fine med det også men min personlige favoritt er denne bare uten lyktelistene, hvordan passer anlegget mitt i den ;) andre fete A3er finnes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 nye a3'n er lekker som faen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Qee joa fine med det også men min personlige favoritt er denne bare uten lyktelistene, hvordan passer anlegget mitt i den ;) andre fete A3er finnes her Vet ikke hvor store mellomtonene er i den nye A3en, Men den forrige typen har samme størrelse som i Bimmeren du hadde. Så hvis det er likt vil det nok funke meget bra. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg