skogbjørn Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Hei! Nå i sprengkulda har min V70 oppført seg merkelig. Dvs at jeg ikke får gitt gass på den. Turtallet kommer bare opp i 2-3000rpm før den kutter og ETC-lampa tennes. Deretter begynner den å fuske. ETS-lampa tennes da hver gang jeg prøver å gi gass. Lar jeg bilen stå på tomgang til den blir varm, så stopper og starter den på nytt, så går den som normalt. Hvis jeg prøver å kjøre den når den er kald, så virker det som om den går i slags nødmodus. Jeg har søkt på nettet og lest en del om electronic trottle module og problemer med den som gir samme symptomene. Det er kanskje det samme som elektronisk gass-spjeld? Jeg fikk problemet en gang i fjor vinter når det var veldig kaldt, så har den gått smertefritt frem til sprengkulda nå i januar. Noen som har tips og evt pris på dette? Siter 2000 Volvo S40 1,8i 1999 Volvo V70 2.0LT 1970 Chevrolet Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg