Hallvardu Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hei, noen som vet hvor jeg kan få tak i det orginale "sideskjørtet" høyre side på min 94mod Golg 3 GTI? og pris på dette? eventuelt noen her som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Nærmeste VW forhandler, men der koster dem heroin. Eller Tmtuning Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 hm, da spørs det om jeg må prøve å få tak i noe brukt, noe som viser seg å ikke være enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 hm, da spørs det om jeg må prøve å få tak i noe brukt, noe som viser seg å ikke være enkelt Du får høre med Norskbildelsenter.no, mulig dem har inne en delebil det kan hentes fra.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Du får høre med Norskbildelsenter.no, mulig dem har inne en delebil det kan hentes fra.. Er det bare GTI som har disse? jeg har funnet en type på finn.no som selger alt til WV men han vil ikke finne delene uten delenr, noen som vet nr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Er det bare GTI som har disse? jeg har funnet en type på finn.no som selger alt til WV men han vil ikke finne delene uten delenr, noen som vet nr? Er ikke bare GTI som har disse nei, eksempelvis min 1996 GL har dette.. Registrer deg på http://www.vagcat.com så kan du lete etter delenummer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg