MINIPEDDY Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har litt prblemer med varmeapparatet i bilen min. For det første fungerer ikke vifte instillingen 1 2 3 men 4 virker. Det blir ikke så særlig varmt i bilen nå det er så kaldt... ? noen som har noen forslag til hva som er feil/ gjøres ? takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PettR Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har akkurat samme problemet, først sluttet 1 og 3 å funke, men nå funker ikke 2 heller :P Men når 4 først er på, fy faen da går det unna! Siter Golf GTi 20 jahre jubi 16v Golf mk3 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 bytt ut motstanden på varmeapparatet ;D litt usikker på om du må ut med hanskerommet eller om det går uten men den sitter hvertfall under dashbordet ved passasjer fotbrønnen =) det tar maks 5 min og bytte ;D Men hva mener du med at det ikke blir så veldig varmt? det blir vel det om du har vifta på 4? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PettR Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Må nok ut med hanskerommet ja ;) Siter Golf GTi 20 jahre jubi 16v Golf mk3 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 at det ikke blir så veldig varmt vil si at jeg sitter med dunjakke og ullklær og småfryser selv om apparatet står på 4 med full fyrings på varmen. Kommer maks 21 22 grader ut av varmeappratet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 hmmm...hvilken tempratur får du i instrumentene? går den opp i ca90 som den skal? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg hadde akkurat samme problemet. Bytta viftestyringa og det ble som nytt :D Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 (endret) Når jeg kjører i en bratt motbakke eller på veldig høyt turtal så blir cupeen varm. ellers kommer det kun lunka luft ut av klima anlegget. motorTemperaturen ligger helt på minimum hele tiden, helt til høyt turtal eller motbakke intreffer. da stiger temepraturen litt, helt til man går ned på normalt turtal eller flat mark. da går temperaturen helt ned igjen. Har lurt på om det er en termostat som er defekt som sender vann gjennom radiatoren hele tiden... Endret Januar 9, 2010 av MINIPEDDY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg