SSS Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Hawkon den må da vel matche til CA18DET'n på 169 hester da? Du får jo ikke en CA18ET i så særlig mye mer hester enn det... (Om du ikke virkelig skal TRIMME da...) Som sagt tror jeg S14 cooleren holder greit til intill 250 hk, får huske på at vi bor i et kaldt land. Jeg har bremsa bilen min til over 270 hk med denne IC'n. Så for din CA18ET så holder det i massevis. Siter Nissan 200SX 1996 S14 Midnight Silvia Noe modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Hawkon den må da vel matche til CA18DET'n på 169 hester da? Du får jo ikke en CA18ET i så særlig mye mer hester enn det... (Om du ikke virkelig skal TRIMME da...) Det er så liten diameter på inn/utløpet, og et så trangt register at den rett og slett lager motstand. Ved bytte til en fmic, påstås det opptil 15hk økning. Det uten å øke turbotrykket!! Letteste er å ta en i fra 240/740/940, passe store og koster fra 500 til 1000. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jeg har også en standard wing mounted intercooler til s14a som nok forsvinner ut i løpet av våren. Bud mottas. :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.