Gå til innhold

Audi a6 2.0tdi 05

Ranger emnet

Halleballe

Anbefalte innlegg

Hei der folkens.

Håper det er noen kloke hoder her som kan hjelpe meg litt.

Som overskriften seier så sitter eg med ein 05 mod a6.

Denne har full navi og intregert mobil holder meint til ein troll gammel nokia model, leser rundt omkring på internett at blåtann blei standard på a6 2005 mod.

Dersom dette her stemmer, hvor aktivere eg blåtann?

Eventuelt, finnes det universal fester som passer til den som er montert i armhvileren? Sjekket prisen hos audi tidligere i dag og dei ville ha rundt 2500,- for eit feste til SonyE w....

mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der folkens.

Håper det er noen kloke hoder her som kan hjelpe meg litt.

Som overskriften seier så sitter eg med ein 05 mod a6.

Denne har full navi og intregert mobil holder meint til ein troll gammel nokia model, leser rundt omkring på internett at blåtann blei standard på a6 2005 mod.

Dersom dette her stemmer, hvor aktivere eg blåtann?

Eventuelt, finnes det universal fester som passer til den som er montert i armhvileren? Sjekket prisen hos audi tidligere i dag og dei ville ha rundt 2500,- for eit feste til SonyE w....

mvh

Bjørn

Hei Bjørn. jeg har nettopp kjøpt meg Audi A6 2l TDI 2006mod. har navi og mobil-holder. den som sto i min, kunne jeg ta av selve feste, som var til den spesielle mobiltelefon modellen som sto der før. om du også kan ta den av, eller den er borte, men det kan settes på ny, så har jeg kansje en billig løsning? ca kr 1000,- det er et sted i UK, som heter noe som, TAKE & TALK. link:"" http://www.take-and-talk.co.uk/THB-Take-Talk-Cradles-p-1-c-94.html "" marker alt mellom "" og lim inn i hoved adr felt på nettleseren din! eller du kan google take & talk. les nøye på alle modellene som er til din bil. noen er kunn fester, og noen er kunn for ut og inn samtaler. du vil vel ha den som kan vise alt i displayet på bilen`s fargeskjerm, og få fult utbytte av bilen utstyr! Lykke Til::cab Mvh Rune

R A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rune

Bilen har intregert blåtann :partyon: sjå meg er den alltid aktivert. Altstå eg har ikkje funne funksjonen som slår det av :)

Men det fungere utmerket!! Full tilgang til kontakt lista på mobilen i fra Audiens MMI system..

Men som du seier så trenger eg ein holder slik at mobilen blir fast montert etter reglene. Stemmer at eg har ein orginal audi mobil holder, den ligger inni armhvileren mellom settene. Men Møller har ikkje den typen som passer til min mobil, hadde vore fint å fått tak i ein universal holder med lading etter hvert til å ha i armhvileren. Skal sjekke ut siden du sente, takk for tipset.

Mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider