_eSOo_ Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 felgene er 19" 8.5" et 40 :) eksosen er orginal med nye stusser som er 3.5" sveiset rett i bakpotta og kappet orginalt enderør. Disse har også blitt lakkert matt sorte innvendig samt konen innvendig slik at de blir tonet litt ned :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg er ikke helt med på de størrelsene, hva betyr 8,5 og et 40? Hva er forskjellen på et 35 og et 40? Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg er ikke helt med på de størrelsene, hva betyr 8,5 og et 40?Hva er forskjellen på et 35 og et 40? Er ingen proff på det her selv, men jeg tror det er slik: 8,5 er bredden på felgen (altså hvor bred den er). ET sier hvor mye felgen bygger inn eller ut. Jo mindre ET man har, så går felgen innover, og desto mer man har så bygger den utover. Hvis du f.eks har 35 så går den litt under hjulbuen, slik at den er innenfor hjulbuen, har du ET 40 så bygger den fortsatt innover hjulbuen, men ikke så mye om 35. Hvis du har enda mindre ET så går de veldig mye innover, mot bremsene og slik. Da må du evnt bruke spacere for å få felgen litt ut og vekk fra bremsene. Som sagt så er jeg ingen proff på dette. Jeg tror det er slikt det er, utifra det jeg har lest her og på VACN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Hvilket merker og modell er felgene? Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 8,5 er antall tommer felgen er bred (dyp) mens et er innpress er lengden fra senter av bredden av felgen og til monteringsplata, hvis jeg har skjønt det riktig, bare søk på forumet så er det flere tråder om det her! Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Er ingen proff på det her selv, men jeg tror det er slik: 8,5 er bredden på felgen (altså hvor bred den er). ET sier hvor mye felgen bygger inn eller ut. Jo mindre ET man har, så går felgen innover, og desto mer man har så bygger den utover. Hvis du f.eks har 35 så går den litt under hjulbuen, slik at den er innenfor hjulbuen, har du ET 40 så bygger den fortsatt innover hjulbuen, men ikke så mye om 35. Hvis du har enda mindre ET så går de veldig mye innover, mot bremsene og slik. Da må du evnt bruke spacere for å få felgen litt ut og vekk fra bremsene. Som sagt så er jeg ingen proff på dette. Jeg tror det er slikt det er, utifra det jeg har lest her og på VACN. Litt feil, Jo mindre ET jo mer stikker felgene ut... Feks. ved en bredde på 8,5', vill da ET 40 være innen for buen og ET 5 vill være langt utenfor (hvis vi snakker om A4 b6) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Hvilket merker og modell er felgene? er virkelig ikke sikker på hva de heter :) de er kjøpt hos dekkspesialisten iallefall Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 da var foam cannon kjøpt og testa :D fy å deilig..... Bakruteviskeren blei tatt av idag ... mye renere uten :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 foamcannon er gøøøøy :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 coupen har lurt seg ut i sola :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hvor lang slange er det på spylern din? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) kjørebilder fra hadeland :) Endret Mai 9, 2010 av _eSOo_ Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hvor lang slange er det på spylern din? :) Marius da :offtopic detta er ikke no sak for internett :D 9 meter mener jeg den er Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Haha, grisegutten ;) Men jeg la jo litt opp til det med vilje :D 9 meter duger vel det regner jeg med? Kommer rundt hele bilen? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Haha, grisegutten ;) Men jeg la jo litt opp til det med vilje :D 9 meter duger vel det regner jeg med? Kommer rundt hele bilen? :) ja nokk til å sprute både her og der det Marius :yak: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg