_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei Prøver lykken med en litt nyere a4 denne gangen:partyon: litt info om bilen sakset fra annonsen: Svart interiør i såkalt "buffalo-skinn", en premium skinnkvalitet. Sportsseter foran. Stor DVD-navigasjon av nyeste type (RNS-E) med 2008-kart over hele Europa. Motorisert skjerm avdekker plass under til to minnekort for MP3-musikk. Fargedisplay i dashboard (førerinfosystem - mellom turteller og speedometer) viser veien du kjører på nå, utetemperatur, himmelretning, radiostasjon, MP3-informasjon, kjørecomputer-info, telefoninfo, feilmeldinger, eller navigasjonsanvisninger. Bluetooth-opplegg lar deg automatisk koble de aller fleste mobiltelefoner (med Bluetooth) opp mot bilens lydsystem, slik at du får full handsfree-funksjonalitet, og kan finne fram og slå numre via radio/navigasjonsenheten. 2-soners klimaautomatikk. Varmeseter foran. Kjørelysautomatikk. Foruten airbags foran, er det også side-airbags og tak-/gardin-airbags, til sammen 8 stykker. 2009-modell DEFA alarm. Fjernstyrt sentrallås. Skinnratt. Koppholder. Avtagbart tilhengerfeste. Midtarmlene foran. Midtarmlene bak med skipose. Stor kjørecomputer. Justerbart ratt. Rollo med bakrutegardin. 8 høyttalere og separat basshøyttaler. Trafikkinfo-system mottar trafikkmeldinger og legger opp navigasjonsrute for å unngå kø/forsinkelser. Klokke i dashboard stiller seg automatisk mot atomur i Tyskland. Bilen selges med følgende hjul/dekk: 4 stk 2008 Yokohama 205/55-16 piggfrie vinterdekk på 16" lettmetallfelger (står på bilen - se bilder) 4 stk 2005 Continental 195/65-15 piggfrie vinterdekk på 15" lettmetallfelger (se bilder av dem som står på et dekkstativ) 4 stk 2009 Nokian Hakkapelitta 205/55-16 sommerdekk uten felger (passer til 16" lettmetallfelgene Skiboksen er 1 år gammel (august 2008), av typen Skiguard 850-S som er lav og linjelekker, men som samtidig rommer en Fjellpulken pluss selvsagt ski. Den er kjøpt og levert fra Møller Skøyen, ferdig lakkert i bilens farge. Mine planer: - S line nedre del fanger forran - S line nedre del fanger bak - tone ruter - S4 grill oppe og nede forran - sorte audiringer og lister rundt grill - sommerfelger størrelse 18" eller 19" - moderat senk denne gangen - lakke frontlykter sorte innvendig - nye gulvmatter sommer/vinter - 3.5" eller 4" endestusser bak - kjøleskap i hanskerom - mulig US markeringslys - høen xenonmatch pærer i alle lys forran - lakke kalippere sorte med ringer på - DVD spiller i hanskerom - skjermer i nakkestøtter Bilder kommer så fort jeg får tatt noen, men her er noen fra annonsen. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Gratulerer med meget fin bil! Har du tenkt å gjøre noe med tre listene eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Grattis Stian :D Dette blir bra ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Gratulerer med meget fin bil! Har du tenkt å gjøre noe med tre listene eller? :) ja i utgangspunktet hadde jeg det ...... men disse er av den mørke typen så vurderer faktisk å beholde de :) helt imot min stil hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Grattis Stian :D Dette blir bra ;) Takk takk marius :D håper det blir god bil av detta også, dog ikke så lav som forrige :scared Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Takk takk marius :D håper det blir god bil av detta også, dog litt lavere enn forrige :scared Sånn det skal være :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Gratulere med ny bil :D Syns den gamle bilen din var skikkelig høy ;) Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Gratulere med ny bil :DSyns den gamle bilen din var skikkelig høy ;) ja flere som har klaga på det :D skreiv feil i innlegget ... skulle egentlig si at jeg ville ha denne noe høyere enn den gamle , men sagt er sagt :partyon: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Gratulerer Stian! Eneste aber jeg har, er at når jeg leser planene dine, så føler jeg det mangler tiltak angående tredekoren. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 he he Hege da :D prøver å beherske meg litt men ville ikke sett bort ifra at båt interiøret stikker av :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Som sagt så ødelegger Höen pærene reflektorene dine. Så ville heller funnet noen andre pærer. Btw, si ifra hvis du trenger info om kjøleboksen i hanskerommet :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northhomie Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Meget pen bil du har skaffet deg her Stian! :D Siter - 1996 Audi A4 1.8 Turbo - 2004 Audi A6 2.5 TDI S-line Quattro - 2002 Audi A8 4.2 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Som sagt så ødelegger Höen pærene reflektorene dine. Så ville heller funnet noen andre pærer. Btw, si ifra hvis du trenger info om kjøleboksen i hanskerommet :) gjaldt det de vanlige pærene med samme watt styrke som orginalt da ? kjøleboksen trur jeg at jeg har skjønt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Meget pen bil du har skaffet deg her Stian! :D Takk så mye:partyon: idag :partyon:har jeg handlet litt hos møller :scared - nye orginale gummimatter forran og bak - ny termostat, bilen blir ikke ordentlig varm ved kjøring delene kommer til torsdagen Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 gjaldt det de vanlige pærene med samme watt styrke som orginalt da ? kjøleboksen trur jeg at jeg har skjønt :D Gjelder iallefall parklys pærene, om de andre er sånn vet jeg ikke. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg