sracing Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 har ein navara 2000mod so plutseli ikkje hadde parklys lenger,ikkje frame og ikkje bak, eller instrument jose, har sjekka sikkringe og dan e fin, nokon so har peiling på ka deta kan vera, set stor pris på help, e litt kjedeli og kjøyra uten parklys. Siter King On The Road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hos meg har noe kortsluttet slik at jeg ikke får lys i ett kjørelys bak samt parklys forran og lyset i dashen.Sikkringen ryker:( Men jeg har ikke kikka så mye på det enda fordi det har vært så shtøggkaldt ute :-/ Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolli Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hei Jeg har samme problem som deg blogz. Hva gjorde du for å fikse dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Det viste seg å vær en felkobling i forbindelse med DIN kontakten til cdspilleren. Om det er noe sånt som "illumination" eller noe som har vært koblet direkte til jord og laget helvete veit jeg ikke. Men ved en igjennomgang med multimeter og tunga rett i munn så ble alt helt tipp topp...... Motoren rasa ca 15km etterpå, men alle lysa fungerte utmerket Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sracing Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 hei gol auto fant ut av probleme. var da automatiskekjøyrelys relle`e som var gåt te hell.... kobla berre ut relle`e so virka da fint igjen Siter King On The Road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg