Ludden Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei jeg har en passat 06 mod som har gått 54000 km. Den har begynt å lugge når jeg gir full gass. Er det noen som har noen mening om hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludden Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Glemte å skrive at den er en 1.9 diesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 du kan jo begynne med å skifte diesel filter, vært ganske kaldt en stund nå her i ringsaker området så muligheten for at dieselen har levret seg i filteret er jo tilstede. men kan virke som det er noe med tilførsel enten av luft eller drivstoff som gjør dette. Ser du er lokal . hvor i furnes holder du til ludden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludden Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg holder til like ved lifo konsult. Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludden Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Da er diesel filter byttet og bilen går som den skal igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Godt å høre. Har ikke selv hatt problemer med min -07 1,9 tdi. Med den kulden som er nå er det lurt å ikke la bilen stå for lenge, ha nok diesel på tanken, kjøre noen lengre turer jevnlig og gjerne med litt turtall. Med -06 modell og den km-standen fikk du vel det på reklamasjonsretten, regner jeg med? Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 og få tak i ei kanne med west-frost eller Alron:) ha på riktig mengde før du fyller så slipper du å slite med kondensproblemer og levring i filter:) unngå vanlig kondensfjerner (den du får på 2dl flasker) . ikke bra for diesel biler. Og på vinterstid fikk jeg et tips å ha i en dæsj med 2takts olje før fylling av tanken ... for å gi ekstra smøring til vinterdieselen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg