sniff86 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Led i park og halogen i sprederene ca fargetemp 7000k i begge, kjøpte dei på dioder.no og er ganske fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omg86 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Led i park og halogen i sprederene ca fargetemp 7000k i begge, kjøpte dei på dioder.no og er ganske fornøyd ;) Ok, for kjøpte LED til park og spredere til min 2010 VW Passat og den ene parkpæra sluttet å funke så fort jeg skrudde over på grøftelys. Skal være canbus på parkpærene. og da hadde jeg ikke skiftet til LED i grøftelys engang... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniff86 Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Ok, for kjøpte LED til park og spredere til min 2010 VW Passat og den ene parkpæra sluttet å funke så fort jeg skrudde over på grøftelys. Skal være canbus på parkpærene. og da hadde jeg ikke skiftet til LED i grøftelys engang... :( Ja ha lest litt rundt at folk slitte litt med den feilen, mangen meiner at det er nåke speningsfeil på lyspærene. Mine led park lys funker fint, kjøp deg halogen lyspære til grøftelysi med farge temp i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Ja, da har jeg gjort det store med å kjøpe mitt første VAG-produkt som jeg skal hente på mandag. Er forøvrig en 2009 4-motion full R-Line. Fått inntrykket av at den har bra med utstyr, selv om jeg ikke har så mye peiling på hva som kom med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg