Gå til innhold

Perfeksjonere lydbildet...

Ranger emnet


HP-Invent

Anbefalte innlegg

Originally posted by HP-Invent

 

Jeg har en Pioneer MP3 spiller 1 mnd gammel. Har tenkt å la forsterkeren drive de nye høytalerene jag skal kjøpe og spilleren drive de orginale, eventuelt kjøpe nye av de oxo. Så har jeg jo forsterker og 2 x 8 subwoofer da.

Hva er coaxiale?

 

Da hadde jeg latt den forsterkeren ligge i ett skap eller noe, og brukt spillerens innebygde.

 

Coaksiale høyttalere er som de som det er linket til over her fra MB Quart. Da sitter det en diskant inne i midten av høyttaleren. Dette er da en to veis høyttaler.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i omtrent samme situasjonen som hp-invent. Jeg var innom mekk på laksevåg i dag og der ble jeg anbefalt å bruke pengene på et fronsett i stedet for å lage masse lyd bak i første omgang. F.esk diskant foran og høytalere i dørene.

Hvor kan en få kjøpt spacere som en kan skru inn i døren slik at en slipper å gjøre noe særlig inngrep i dørpanelet?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Hvor kan en få kjøpt spacere som en kan skru inn i døren slik at en slipper å gjøre noe særlig inngrep i dørpanelet?

 

 

Enhver velassortert bilstereosjappe vil kunne levere deg avstandsringer i enten MDF, tre eller plast....MDF er definitivt å foretrekke :)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare....14,4 volt*5 A som denne max kan trekke...

=72 watt max den kan trekke...(hvor kom disse 200 inn)

Si en virknigs grad på 50%

=ca 36 watt til å rokke bilen med...

Så du ikke at det var en klasse D forsterker? Da er virkningsgraden minst 70%. Da gir den jo gode 50w!! hahahaha:D :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår