Predator Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Noen som kan hjelpe meg med å brenne bil filmene mine ut på vcd trenger jeg noen form for programm for å lage vcd eller? brenner med nero 5. når jeg prøver får jeg ingenting frem eller kun en brøkdel av skjermen.:( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 kan du ikke brenne di på vanlig data cd da? *.avi format ? funker fint på min? men når du skal brenne video cd skal du kunne velge dette, new video cd kansje. husker ikke, men det spørs om du har rette decodere for å brenne det ut, kommer det noen mld opp `før brenning ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 nei kommer ikke noen mld men synes brenninga går vel fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 jeg har prøvd å brenne litt vcd for visning på dvd-spiller. men tror jeg har finni ut at det krever mpeg-1 format. noe veldig få filmer er i. de gangene jeg har prøvd på "vanlige" mpeg filer funker det fint å brenne, men dvd-spelleren vil ikke lese. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 er en decoder, men husker ikke hva den heter, last ned nero 6,0 med alle codex, se om det hjelper:) eller denne bare en demo, men kansje..... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hva med avi filer går ikke de an å brenne som vcd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Artig topic, Vcd hjelp VCDHELP.COM Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg