Anof2 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Skal bytte ut bakluka i min passat 3b, og har fått tilbud om en bakluke fra en 2001 modell BG. Noen som veit om det har vært noe problemer med rust under og bak ruta på baklukene til disse modellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinaa Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Heisann. Har egentlig lite kunnskap om rust på disse modellene, jeg bare hopper litt utafor tråden her og spør deg om hvor mye du måtte ut med for bakluka. Og passer virkelig 3BG-bakluka til en 3B..? Jøss. Man lærer så lenge man lever :) Siter "Fylle femognitti på den? Næhæi.. Jeg vet at den ihvertfall er nyere enn '99.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg er ikke 100% sikker på at den passer rett inn, men regner med det skal gå uten for mye mikkmakk. Så nettopp en 3b tralle med BG luke, så noen har ihvertfall fått det til:) Får bakluka for 2000 med rute, men strippa ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 3bg luka passer på hengslene ihvertfall, men er litt knotete med plasseringen av låsesylinderen. Har noen byttet bakluke her før, er det best å trekke ledningene ut fra bakluka eller ut fra taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg