leandro Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 (endret) hei! Jeg har overtatt en audi s4 aan med litt motor problemer. Etter cluchbytte vil ikke bilen starte med nøkkelen. den sveiver rundt men tenner ikke. det er ikke signal til ecu fra g28 virker det som. jeg har tatt diagnose og får feil kode på g28. Men denne er i orden.... Er det noe rele eller noe som kan skape disse feilkodene? bilen kan trilles i gang. takk for all hjelp. Endret Desember 28, 2009 av leandro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Er det slik at starteren ikke går, eller går starteren men den tenner ikke? Førstnevnte ville jeg prøvd å lagt opp en ledning til styrestrøm(kl. 50) på starter og sett om den kom da, en annen ting som absolutt er verdt ett forsøk, i begge scenarioer, legg en startkabel fra jord/batteritil skikkleog gods i blokka. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 hei! Starteren går. Men den tenner ikke. Har byttet deler fra en annen s4 å alt på min virker på den andre s4en. dvs.følere,ecu osv. Skal prøve det du nevner. Vi har prøvd å kortslutte på starteren med tenning på vist det var det du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Det jeg tenkte på ja, prøv å legg en startkabel mellom minus på batteriet og jord på blokka, er det dårlig jording så kan de hende senorene mister jordinga si når starter går rundt/starter jorder via dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 da ser det ut som jeg har funnet feilen....den tappen som skal være i bak kant av svinghjulet og ligge mot tenningstidsponkt føleren ser ut til å være borte.... hvordan de har fått dette til ved cluch skifte uten å ta av svinghjulet er meg en gåte...men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg