Gå til innhold

Mercedes 190E selges!

Ranger emnet

VolvoB23

Anbefalte innlegg

EDIT :SELGES FOR 2500KR NÅ! Toppakning røyk igår ( 8.januar )

Tenkte jeg skulle legge ut merca for salg nå, da jeg skal gå til innkjøp av turbobil!

Bilen har gått snart 278.000. Men den burde gå et stykke til! Motoren er en 2liter.

Bilen er nylig EU-godkjent ( 17.11.2009 )

Helt nye skiver foran og bak! Bytta klosser foran samtidig. Klossene bak er byttet for ca 1mnd siden.

Den har nettopp vært på verksted for å reparere hjelpesnekka og et bremserør.

Så kommer ulempene :

-Vidusviskermotor må byttes ( Armen som sitter nedi motorrommet, som dytter viskeren fram og tilbake har knekt )Kan skaffes for 800kr

-Bulk i høyre bakdør

-Sprekker i frontrute

Men bilen er en veldig fin arbeidsbil eller ungdomsbil!

Skriver mer om den når jeg har tid Eventuelt kan du sende en melding eller ringe meg!

ncxxyu.jpg

2qsbbrn.jpg

TLF : 40343724

Pris : Kom med bud

EDIT : Bilen er nå skadet! Se bilder lenger ned på side 1. SELGES HEL ELLER I DELER!

Endret av VolvoB23

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne se mere av bilen,spes jekk festene,hjulbuene bak,bagasjerommet under teppet. og svetter motoren,girkassa og diffen?

To av jekkfestene er rusta bort, rust i skjermbuer bak og en bue foran. Er fint under teppe!

Motor svetter litt ihvertfall! Har ikke sett på diffen og kassa.

Men du vil nok ikke ha den nå ;) Var en tur innom en fjellvegg for 1time og 30min siden :( Så må bytte venstre lykt foran, venstre skjerm og fanger. Panseret er nesten like fint! Kun hjørnet som ble dyttet inn en halv cm.

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...