Asim Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 lol lol lol lol Noen som så på TvRomerike?? Dette gjelder da selfølgelig folk som har tilgang til denne kanalen. Der var det reportasje om Autofil messa, og reporteren intervjuet Wenche Foss, og reporteren klarte å si at hun hadde en Ford Ferrari stående i garasjen!!! lol lol lol lol lol Første gangen jeg så det trodde jeg at jeg hørte feil, men så tilfeldigvis på reprise, og hun sa faktisk Ford Ferrari.. heheheh Makan til uvitende reporter har jeg aldri sett. Men hun var jo en kvinne..... :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 fikk med meg dette jeg og!!!!! GÅR DET ANN???? har sendt mail til tvnorge allerede=) bør sende en kopi av opptaket til ferrari og:D Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 JEg så dette selv :D Er det mulig? hehe Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 så selv dette i tvnorge nyhetene og lurte på om jeg skulle poste her. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Hva var det hun egentlig hadde i garasjen da?? noen som skjønnte det ut i fra sammenhengen??? makan til folk... som når jeg henta frua her om dagen.. AKkurat fått tilbake golfen fra verksted, og hadde skrudd av 15" vinterhjula jeg hadde byttelånt mot 19" sommerhjula mine, slik at den var fin igjen :) .. Plukker henne opp og vi kjører avgårde.. plutselig sier hun "ja, skal du sette tilbake til de nye hjula dine og greier nå da eller???" WTF??? "jaja.. det var siste gang DU får låne bilen ihvertfall... kan du likesågodt kjøre rundt i fiesta'n til morra di hvis det er sånn det skal være..... kjærringer!... " JA jeg ble grinete ... hehe :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Greit det er dama di, men med den uttalelsen der, så skulle du ringt gutta og beina etter a. Tatt hu et tak! Scenario: hohoho Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Kjører ikke hun en Fiat Coupe? Det er Wenche Foss vi snakker om, så henne på TV en gang i en Fiat Coupe.... Men Ford Ferrari, kan jo ikke si no slikt... Har ikke fått dette med meg, men sa repporteren at Wenche Foss hadde en Ford Ferrari... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Det hørtes ut som hun sa Ford Ferrari men jeg trodde jeg hadde hørt feil siden jeg var sjuk :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg