stereoderran Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Heisann, prøver å trekke en strømkabel gjennom torpedoveggen men finner ingen store nokk gjennomføringer. Har ringt kundeservice Møller bil og han sa jeg skulle ta vekk vinduviskerne og plastdekslet under så skulle det være muligheter for å borre igjennom lett. Det var ikke lett :/ Har AC på bilen så passasjersiden rører jeg ikke tror jeg. Noen tips? Lurer på å bruke proffe , men hadde vært greit å spart litt cash ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siemens Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 du kan fint lage det selv, finn deg et punkt litt langt nede på torpedoveggen, sjekk at det er kun stål på begge sider av punktene, så borer du i mellom, eneste du trenger er et laaaaangt bor. Slik har jeg gjort et par ganger å det funker som gull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 og ha skikkelige gjennomføringer for kabelen! en kamerat av meg hadde ett uhell med sin passat på akkurat det der.. blei ikke skikkelig tett rundt kabelen og da kom det inn litt vann. og vips røyk den styringa for ruter, sentrallås og andre herligheter som ligger under setet. og den va ganske dyr. så få ei skikkelig gj.føring så du vet at det er tett;) ___________ Mvh. KNS Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 En kompis av meg trakk den under bilen ved kanalene mener eg og trakk den opp igjen bak i ene luftekanalen og da kom den ut rett ved der du har førstehjelpsskrinet og slikt! Det var en stasjonsvogn da! Kanskje det er en ide? Siter 1994 S124 E220 -WDB1240821F276126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 er mange som lager hull i gummitettningen som AC rørene går gjenom på passat. evt lage et nytt hull like ved siden av. eller bak batteriet .. men som noen andre skriver. få tettet hullet skikkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg