Nystuen Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Heisann! Jeg har en golf 2 som det står att det er en GL, men motoren ser akkurat ut som en GTI, hva slags type motor er dette? Og hva er motorkoden? Husker ikke årsmodell, men trur det er en 87. Og det er en 1800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 er vel K-jetronic på denne, og da er det en GX motor :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det er ingen mulighet for at dette er en 105 eller 107 hesting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 jeg er skjelden her :) men kan da svare noen måneder etter og jeg det er ingen 105hk motor i golf2 programmet :) men det er som du sier en 107hk motor, den heter PF og har digifant 2 innsprut. det er fullelektronisk innsprut, og ikke mekanisk som K-jet er :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg