golf-ole Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Hei! Har gått til innkjøp av en 1986 golf karmann 1.6l Kjøpte bilen for 6 lapper, EU godkjent tidl i år. Litt rust på venstre dør men ellers rustfri. Noen som mener om prisen? Lurer på om noen har noe liggende: Grill list? Emblemfri grill? Weber 40mm forgassere til denne typen? (Vet ikke om det er mulig å få tak i) Hvite/hvite-røde baklykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-ole Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Med grilllist menes panserforlenger, grillen skal være av enkle lykter og emblemfri =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf fan Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 jeg har en 91 golf karmann cab og jeg ga 5000 men var en del mer og gjøre hos meg kan jeg tenke meg Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg