sarne1 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 jepp er en 2 litter skal legge ut bilder i løpet av uken:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 jepp er en 2 litter skal legge ut bilder i løpet av uken:p Nice:D:respect Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) litt oppdateringer av bilder og hva som har blitt gjort:D bil nr.1 har montert høyre frmakjerm og lykt og nyt panzer og førerdør mangler bare dørhondtak venstre bak. bil nr.2 har demontert fronten og bynt på rustfjerning men har ikke komet langt:S legger til noen bilder av den og. får ikke bildene til og bli god tatt. så vis dere vil se dem gå på facebook og se. http://www.facebook.com/album.php?aid=171165&id=526421442&saved#!/album.php?aid=171165&id=526421442 Endret April 3, 2010 av sarne1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Blei jo bra detta. stå på:ford: Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 har masse flere bilder har motert tåkelys og nontert støtfangern frame orntlig og bynner med sparkling løpet av helga og lakering i neste uke så eu sjekk så veien:D MEN... fant ut når jeg preøvekjørte bilen her om dagen så var det som om hele bilen slapp på tør asfalt i max 10kmh og fjerene er så myke at man troe den tipper i svingene. men den sitter godt på veien i 100-130kmh. så tengte jeg sku skaffe STIVT senke sett men vet ikke vor jeg får kjøpt godkjent senke sett som er stivt billing:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 jeg må da si den scorpio sedan'n er mye finere enn den dassen av en combi coupe:hammer haha:P aldri likt scorpio coupe'ne de virker så snåle og lange i forhold til sedan'ene:P Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 må vel oppdatere litt... har desverre vraka cupeen:S ei gammel dame smalt den sygge tayotaen i sia på den så den ble totalvrak:( (vis noen vil selge en cupe blilig med lite rust si i fra:D) og jeg kjørte biln på prøveskilt så jeg får ikke en dritt på forsikkringa så plokka motorn og bremser av og leverte den på huggern:S. har bare lakering i gjen på sedanen:D skal rulles i benga fåreløbig og senke sett skal monteres og en hel..... vinge som NASA sikkert savner xD. så motere turboen vis jeg får tak i grenrør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87Scorpio Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 hahaha ford scorpio er så ubrukelige biler det. men for all del . liker at du skal turbokonvertere. alt med turbo er somregel morsomt Haha... sier han som har eid 9 Traktorer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Haha... sier han som har eid 9 Traktorer :P kan vel engentlig si meg eni dær :p xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg