sarne1 Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Ford Scorpio. etter en liten tur innom autovernet så var hele fronten på høyresiden var den bra inntrykt og så kjøpte jeg den og bynte og rette opp og fant jeg masse problemeretter vert som jeg rettet opp. som foreksempel. venstre framhjul satt dønn fast og det er det femdeles, og alle fire hjulene sliter på innersiden av dekkene og at venstresiden bak rundt tanklokket var trøkt inn av eneleranen grund og at oljefiltret ikke var byttet på 5-6år Shocked og noe annet små pirk. men uansett hadde jeg tengt og bynne og bygge over til turbo på org. motoren og nå er jeg ferdig med opprettinga men mangler høyre frammsjerm og lykt. og håper på gode ideer og tips fronten når den ble kjøpt:S enda et bilde av frontn baken når den ble kjøpt baken etter opprettinga nye felger må fikses litt mye jobb... men men:P skal lakeres hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Du må jo kjøpe combi scorpio ikke sedan. Combi er mye finere Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Du må jo kjøpe combi scorpio ikke sedan. Combi er mye finere kjøpte den for 1500kr og den var 98,99% rust fri og ville ha en bil med plass til STOR vinge:D og var vel et inpulskjøp der og da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Åja då så. Du må få deg RS kit då blir det bra Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Åja då så. Du må få deg RS kit då blir det bra vet du om nån som skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 vet du om nån som skal selge? nei dessvere. Men kan seia ifra hvis eg finner Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 nei dessvere. Men kan seia ifra hvis eg finner hadde vert fint ja:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 noen oppdateringer:D har fikset bremser og nesten alt av driv verk og fjernet rester av hengerfeste og fikset el bagareje luke opner:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Nå har billen bltt nesten ferdig mangler bare grenrør og montere turboen:D hadde den på vegen for noen dager siden og politiet soppa meg 5 ganger og den 5 gangen ble jeg sent hjem og så sa de at de skulle kommer og sjekke om bilen sto hos meg senere på kvelden:S SATAN hvor irritert jeg lir på de!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 (endret) ny biln ja nå er det sikker mange som sier at jeg har kjøpt rett scorpio:D Endret Februar 24, 2010 av sarne1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hva klaga de over? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 lakken:S er pussa ned klar for lakering og at jeg mangla et baklys. og åver politiradioen sa de at den biln med sjabby lakk måtte soppes og se om jeg hadde papirene xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 hahaha ford scorpio er så ubrukelige biler det. men for all del . liker at du skal turbokonvertere. alt med turbo er somregel morsomt er dritt lei org. motorn så må finn på noe:D men mangler grenrør enda:S ellers har jeg alt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarne1 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 nen som vet hvor jeg kan skaffe høyre frotntlykt og panzer og høyreframsjerm? begynner og haste:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 ny biln ja nå er det sikker mange som sier at jeg har kjøpt rett scorpio:D Bra du har fått deg en combi scorpio:D Hvilken motor er det??? 2.0 eller. Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg