Satra Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg har hatt mini`n min i et par måneder nå ( mini cooper s 2002mod), men den bruker ekstremt mye olje.. det ble tatt service på den rett før jeg kjøpte den.. Den bruker nesten 1 liter i uka, og jeg kjører ikke akkurat så veldig mye med den.. har sjekket etter lekasjer, men finner ingenting.. Tenkte jeg skulle få ringt til et verksted i mårra, men jeg vil høre med dere også.. Så har dere no svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Har du tatt av intercooleren å sett om der er mye olje, der skal vær litt olje men ikke så veldig mye... Jeg etterfyller ca en halv liter mellom oljebyttene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satra Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Jeg har ikke sjekket etter det enda nei, tenkte jeg skulle gjøre det seinere i dag.. Men kan det skje noe med motoren eller?.. Har jo tross alt fylt på noen liter, og noen steder må jo den oljen bli av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg