jørgen s Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 hey :P kjøpt meg en volvo 240 89 mod. 2.3 liter gått 340.000 km. mer eller mindre strøken ;) Har ikke funnet rust på den til nå. å den går som ei kule ;) eneste problemet mit et atene grøftlyset mitt ikke virker. har prøvd å bytte pera meen d hjalp ikke. trur jeg må av med fageren å sjekke kabler ;) ett spørsmål btw. hvordan bytte parklys ? er 2 forskjellige park kretser. en når lys ryteren står på 0, en når den står på park, som også er på når man har kjørelys.. Meen er de paklysene samme pere ? for jeg har lyst til og bytte ut med Blåe led pærer i parklyset. meen vet ikke heløt hvordan dette gjøres ;) forslag ? :) 15" kantfelger alu, vinter med pigg 17" kant felg fra Eiker sommer. ;) slenger inn noen bilder ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 (endret) Fin bil det der :)Noen planer frem til sommeren? :D men ikke ta blått lys i parklysa :S Endret Desember 19, 2009 av MadsV Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 gratulerer :) ang grøftelysa: sjekk bryteren og om ingen kabelsko e.l. har dottet av :) men få ut litt større bilder da Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Parklysa dine er sånne to pola pærer, som har to kretser i samme pære. så er bare å skru ut glasset å smelle i ny pære. men ikke ta blå, ta heller oransj, eller skaff oransj glass som i usa front.:P Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 hehe takk ;) har ikke noe spesielle planer. utenom å få fiksa de 2 listene som mangler rundt om. og kanskje skaffe nytt interiør.. er irginalt Blått. så forige eir tok på svart setetrekk. å jeg syns d svarte er myyye penere ;) hmm. okei. kanskje jeg kan lete etter osransje pærer da. for har blanke blinklys glass med oransje pærer i og så :P hehe jackobsen. har finni ut av grøftlysa nå :) jordingspunktet på lyset var rusta (ikke karosseri. men der kabelskoen skal sitte på selve lyset.) så bare pussa ned det så var det virkende igjen ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 prøver ¨å legge ut noe større bilder nå :P Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Er den dinna dame kjørte? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Fin bil du har fått deg her:D men syns du skal lakkere chrom listene rundt lykter og grill, det gjør hele bilen mye finere:D Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 s4nd3r - stemmer det ;) sto 15 min unna der jeg bor ;) TOPSPEED - hehe sant ;) Meen jeg syns den passer slik den er ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Topspeed - trenger kke lakere chrome grillen ;P fikk med 5 forskjellige griller :P så har noen svarte å sånn :P har ikke sett igjennom alt jeg fikk med enda :P Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Ahh skjønner, det er jo konge det da:) Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Flott bil :) Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 topspeed- yepp ^^ MatsV - tusen takk :) er godkjent senket 40/40. godkjente baklykter. å godkjent volvo sportsratt. skal få tatt bilde av det en dag :) Skulle hatt meg ny girkule da. kjøpte en enkel en på biltema her om dagen. men stangen er for tykk.. noen som har peil på hvor man kan få tak i girkuler ?:) må også ha nytt ratt fordi skinnet på mitt er utslitt.. noen som har peil ?:D Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Lurer på det eg og..??? Skinnet på rattet mitt e og utslitt :D Glir på toppen :P hehe Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 topspeed- yepp ^^ MatsV - tusen takk :) er godkjent senket 40/40. godkjente baklykter. å godkjent volvo sportsratt. skal få tatt bilde av det en dag :) Skulle hatt meg ny girkule da. kjøpte en enkel en på biltema her om dagen. men stangen er for tykk.. noen som har peil på hvor man kan få tak i girkuler ?:) må også ha nytt ratt fordi skinnet på mitt er utslitt.. noen som har peil ?:D godkjende baklykter??! dei med kvite blinkers treng ein no ikkje godkjenne??? har girkule frå ein volvo buss eg, 7 gir+OD knapp :P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg