Thomas F Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Nettopp kjøpt en A6 2,7T Skal skifte olje på tiptronic kassen nå og lurer på hvor det er best å kjøpe olje og filter? Noen som kan hjelpe med nøyaktig hva jeg skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Dette gjorde jeg faktisk for ca 12 timer siden :) Olje får du på møller. Kosta ca 1300 kroner for 6 liter. Så at mekonomen hadde filter og pakning til bunnpanna for rundt 670 tror jeg det var. Dette ble solgt i en pakke. 2.7 T ja? Morro. Da er vi 2 på dette forumet da. Slenge ut en tråd med bilder? :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas F Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Da var olje og filter kjøpt inn... 1300,- for olje (Møller) og 480,- for filtersett (Hellanor) Møller ville ha 1250,- for filtersettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Har du fått med ny tappe og påfyllingsplugg? Er en god idé å bytte dette samtidig. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg