Gå til innhold

BRA ELLER DÅRLIG TILBUD? Russebil anlegg

Ranger emnet


siverthenriksen

Anbefalte innlegg

Kongen av humbug du!

For det første så har vel bilradiospesialisten aldri vert noen annerkjent bilstereo innstalatør, Du kan sammenligne det med og sette din nye Mercedes E klasse inn på et grøfteverksted, du gjør det bare ikke;)

De selger varene og det er vel det eneste de kan, og selge.

 

For det andre så vet jeg ikke om en eneste EMMA bil ned Kicker anlegg, er vel noen i ESPL.

Klart man kan få både Kicker og Dynabel til og låte bra, men det er da muligt med alle merker når man innstalerer og justerer ting riktigt.

 

I utgangspunktet låter ikke Kicker no serligt, finnes så utroligt mye som låter bedre.

 

Såvidt jeg vet så stillte vel Morten Horsdal på NM i Master 5 Channel med Kickeranlegg og vant overlegent der..

 

Jeg har ikke noe imot at folk kommer med kritikk på merker, men den bør faen meg være saklig..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du må bruke litt mer penga på forsterkerA!!! husk, det e jo det som skal drive hele greia!!

 

 

har du ikke ei sikkelig bil stereo sjappa i nærheta??

 

sving innom der å hør! sponsing?? si du har 25000,- så burde dem snekkre ihop no bra!!

 

det gjør det, og de får noe jævli bra til den prisen

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet så stillte vel Morten Horsdal på NM i Master 5 Channel med Kickeranlegg og vant overlegent der..

 

Jeg har ikke noe imot at folk kommer med kritikk på merker, men den bør faen meg være saklig..

 

 

 

Jeg trodde han stilte i espl, men så var det dette med riktig installasjon og justering, hans anlegg er riktigt bygd for godlyd!

 

Har hatt en del kicker så usaklig kritikk er det ikke:)

 

Uansett, i en russebil er vel ikke lydkvalitet 1 pri?

 

Men hvorfor skal men velge overprisa kicker? når man kan få tilsvarende til halve prisen? Er ikke noe serligt imponert over byggekvaliteten til kicker heller så jeg ser liksom ingen grunn til og kjøpe det.

Endret av Stianuno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår