ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 blir sikkert bra.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg er mao ikke den eneste som skal dit da :) Gleder meg Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg skal i alle fall dit, sammen med remster og potatis, på søndag. Noen fler som er sikre på at de skal? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Noen flere nn meg som syns at detta var tamme greier?? Bedre sist år :o Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Det var kjipe greier. Lite folk og kjedelige stander. Eneste høydepunktet var kamikaze drifters filmen!:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 mulig jeg tar en tur, bor jo et stinkast unna....:D drar med potatis tenker jeg... BABES...:op Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 helt latterlig dårlig og tynn utstilling...var en stand om likestilling der som jeg ikke syns hørte helt hjemme. ikke verdt og dra dit...like latterlig dårlig som i fjor!! men det er min mening!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Synes det var bra jeg. Fikk bilde av meg mellom 3 modeller fra ViMenn :) Kom også hjem med 3 bæreposer med blader, kalendere, filmer, snop osv.. Så prøvesatt jeg den røde Supraen som var der, med fett anlegg. Fler som var der? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jeg var der, blei også tatt bilde av sammen med damene :) Synes i grunn det var bedre i fjor da, men de damene som vaska Land Roveren var ganske underholdene da ;) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Noen som har bilder da? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg