Gå til innhold

DD basspakke, brukbart?

Ranger emnet


kromlol

Anbefalte innlegg

Skal da gå til anskaffelse av nytt anlegg. Har fra før 2x15" MTX Thunder 5500(trur jeg det var) og en 4000w forsterker fra Boss Audio. Regner med at siden det er boss forsterker så er det bare noe crap.

 

Men fikk et fint tilbud fra ddaudio.no på denne pakken:

 

- 1stk DD1512 Dual 2 Ohm 2408,-

- 1stk DD1512 Dual 2 Ohm 2408,-

- 1stk DDM1b forsterker @ 1500W RMS i 1 Ohm.

 

Noen som har noen formening om dette vil funke bra? Eller om det er noen andre pakker jeg skal se etter?

 

Skal forresten stå i en Impreza GT sedan.

 

Kunne få DD pakken for 8990kr. Syns dette var en grei pris :)

Er rundt den prisklassen jeg ligger på(9-11 000)

Er bare på jakt etter 2x12" elementer og en forsterker til dem, da jeg er veldig fornøyd med det jeg har av spiller og høytalere fra før av.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD har meget bra elementer og forsterkere han har også meget god rabatt på broduktene sine nå også.

 

vil gi deg et tips til hør med Jay på B2audio også slik at du har litt mer å velge i.

Endret av Toby91

Mitt bilstereo prosjekt

Biler:

Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier.

Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv gått til innkjøp av DD nå:)

 

har vært hos ddaudio og hørt på litt av hva han har prøvd i bilen sin, og ingenting har foreløpig skuffa! trøkker bra:)

har hørt 1515, 9515, 9518(Stort element:P!) og 1508:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste monoblokker tåler 1ohm ja, og om din ikke tålte det har du gjort noe feil rett og slett. Mest sannsynlig slurva med strømtilførselen til forsterkeren.

 

Bare det er sagt så tåler mange forsterkere som skal tåle 1ohm 0,5ohms nominell last når man har nok strøm å rutte med :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår