Sonax Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Finner det tenningsstrøm bak spillern i Omega som beskrevet i titteln? For jeg finner bare konstantstrøm(som jeg kobla sammen både på memory og drifting av spillern), og er møkk lei av å sitte å holde inne OFF-knappen for å slå av. Hvis ikke, hvor er en fin plass å finne tenningsstrøm? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Skal være tenningsstrøm i den originale iso-kontakten. Har du målt med prøvelampe å se hvor strømmen er når tenninga er på, og forsvinner når du slår av tenninga? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hmm, har ikke sett spor etter noen original ISO jeg, mulig alt er avklippet og kontakten fjerna, får leite litt etter kabeln da :P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hehe, det er bestandig like morsomt når eiere tidligere har klippet og skjøtet i hytt å pine så alt originalt er borte.. :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Bilen min har bare en eier den, så den er ikke juridisk sett min enda, men min bestefars:) Dessverre har jeg en tidvis inkompetent onkel som i den tid bilen var ny monterte kasettspiller, uten lagring av kanaler. Sikkert her tenningsstrømmen har blitt borte. Noen som husker hvilken sikring det er som går på dette, for jeg har prøvd å måle på kablene bak der fra før av, og dem virker døde :/ Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg