nollie1982 Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 noen som tar på seg å støpe basskasse i glassfiber i en golf 3? eller har noe som er interessant.. skal ha to 12" pioneer bassere og to forsterkere baki.. håper på svar.. helst pm ;) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 ingen som kan ta på seg det her?? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Joda det er det :) Installbay hamar gjør det iaf! Ellers kan du snakke med han som støpte mitt i 2eren Einar Fleicher, du finner han på bilstereoforumet.no! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 okei.. vet du sånn ca. mye det kommer på? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Dette spørs akkuratt hva du skal ha men vet det er ei side du kan bestille ferdige dørsider og bagasjetrekk! Men husker ikke hva den het nå! Men jeg ville gått for installbay jeg siden de leverer topp kvalitet heleveien til gode priser! Dessuten vet jeg at Bjørnar på HAMAR har tid til å ta imot deg i disse tider! Litt OT: Men har du skaffa del2 eller regnr på bilen jeg kjøpte? Trenger det til å søke ombygging! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg